Kubraates 1. Ben 19. Haftadayım ve çok şiddetli bel ağrılarım var. 2. Cinsiyet tahmini için fotoğraf atmak istiyorum ve nasıl atılıyor bilmiyorum.
Nazoliii Kubraates çok ayakta kaldiysan da olur ama bu zamanlarda bebek gelişimi vs olduğu icin bel agri normal ama cok siddetli olursa doktoruna sor derim 😊
Kubraates Öyle mi sağol canım benim hamilelik baştan beri sıkıntılı geçti biri bitiyor diğeri başlıyor