Rzgriklm Merhaba Kızlar İlk Defa Yazıyorum Buraya 19 haftalık hamileyim mide yanması ve bulanması çok var doktorum gastren+Duo diye bir ilaç verdi ama ben faydasını görmedim galiba hâlâ yanma devam ediyor
Myybayb Rzgriklm Benim mideme tek çare Rennie oldu canım çiğneme ilaç 3 saat arayla alabiliyorsun çok rahatlatıyor bi dene istersen