Tlaytas Ya bende geçen doktora gittim cumartesi günüydü mantardan dolayı doktor ultrasondan baktı ilaç falan verdi bide rahim ağzına bakalm dedi baktı 2.7 dedi 3 ün üzerinde olması bizim için iyi olan ama ultrason dogru sonuç vermeyebilir alttan bakmak lazım dedi o an bakamadı mantar oldugndan dolayı geçsin bakalım dedi önlem amaçlı progestan verdi kendi doktorum hiç bişey dememişti bana bu zamana kadar uzunlukla ilgili bu doktora ilk defa gittim öyle diyince çok kafama taktım