anneyim_ Buklem allah razı olsun güzel dilekleriniz için baştan beri az artış oluyo o zaman değil mi başta düzenli artıp sonradan yavaşlama mı oluyo yoksa baştan beri mi düzensiz artış oluyo
Ecenazz anneyim_ canım merhaba.. benim ilk değerim 88 di. Ondan 4 gün sonra yaptırdığımda 124 çıkmıştı. 2 gün sonra yaptırdım 1067 çıktı. Adetten öncesinde veya gebeliğin başlarında yavaş yükselmesi normal. He bu arada 4+2 de keseyi gördük. Dış gebelik değildi yani :)
Buklem anneyim_ canım ben ilk öğrendiğimde beta hcg 74 , 2 gün sonra 85, yine 2 gün sonra 114 mü ne böyle artıyordu. Yani çok az artıyordu, 1,5 ay böyle takip edildim.
anneyim_ Ecenazz tek taraflı kasık ağrım var ve ishalim ve akşamları kusuyorum bunlar beni çok korkutuyo araştırdım ve ishal kusma tek taraflı ağrı olur diyo 😔😔😔 ama avokado ve süt tüketiyorum meyvelerden hariç bunlarda ishal yapmış olabilir mi bilmiyorum çok endişeliyim
htcmuhammed Subatta dis gebelikten kurtaj oldum Benm surekli sol kasigim agriyordu lekelenmem vardi beta cok fazla aetmamisti alttan bakildim dis gebelik oldugunu soyledi doktorm Beta iyise endise etme Allahin izni ile
anneyim_ htcmuhammed gittim bugün güzel artmış ama progesteron 16ydı 13 e düşmüş iğne başlattı faydası oluyomu elbet olurda ne kadar etkili bu iğneler inşallah bebeğim tutunur 😔
anneyim_ Buklem hmm benim öyle olmadı ilk 27 iki gün sonra 148 çıktı yarın dört gün olcak daha vermedim kan
anneyim_ Kelebegimmm bugün doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı değerim güzel artıyormuş ama düşük riskim varmış iğne başlattı 😔 ilk gebeliğimde düşük olmuştu iğne kullanıp fayda gören var mı acaba
Kelebegimmm anneyim_ bende progesteron çok çok azdı 5. Haftadan beri kullanıyordum nihayet dün bitdi.Allah nasib edecekse her şey güzel gidecek stress yapma boşuna🤗doktorun yazdığı tedaviyi uygula başkada bişey düşğnme
htcmuhammed anneyim_ yuksekse icini ferah tut bol bol dua insaAllah strese girme insaAllah vakti zamannda kucagna alirsn 🌹⚘🌼
anneyim_ Kelebegimmm faydası oluyo değil mi siz kaçıncı haftadasınız rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
anneyim_ htcmuhammed çok şükür yüksek ama düşmüş işte iğne ve hapa başlandı hemen Perşembe keseyi görmek için gidicem inşallah mübarek kandil gününde dualarınıza muhtacım🤲🏻
Askkokuluyavrum anneyim_ ben yaşadım en büyük belirtisi beta değerinin düzenli artmaması oluyor 15 gun boyunca kanamam olmadık 15. Gün pedler dolusu kanama yaşadım hastaneye yatırmak istediler yatmadım bayrama denk geliyordu özeller kapalıydı özelin ilk muayne günü gidip kürtaj oldum Ve ayrıca metotreksat iğne vuruldum
anneyim_ Askkokuluyavrum evet düzenli artıyor bugün gittim doktora ama progesteron 16 dan 13 e düşmüş düşük riskim var iğne ve hap başlatıldı
anneyim_ Askkokuluyavrum çok fazla değil sancı şeklinde değil ara ara saplantı oluyor hafif ince ağrılar var ama kendini belli ediyo tabi
anneyim_ Askkokuluyavrum daha ultrason muaynesi olmamıştı çok yeni çünkü Cumartesi günü gidicektim bugün değerimi gmrünce perşembe çağırdı doktor