Merveyarali benimki de çok hareketli neden olduğunu bilmiyorum doktora gidince sorucam ama duyduğuma göre iyi bişeymiş hareketli olmasına hoşumada gidiyo ama bazen çok durgun oluyo hareket etmiyo çok üzülüyorum biley oldu sanıyorum hareketli olsunlar birşey olmaz sağ Salim kucağımıza alalım da