Gonul_yazc canım bende 27. Haftamdayım 20. Haftamdan beri hissediyorum ama ilk hissetmelerimde 2 gün hissetmediğim olmuştu bende korkup doktora gittim çok şükür sağlıklıydı bekle bakalım 1 gün daha eğer bişey varsa cokta geciktirilmemeli çünkü Allah korusun yarında hissetmezsen bi doktora görün derim