Hilalleo Kızlar 27+5 günlüğüm canım oğlumla :) bildiğiniz üzre 32. Haftaya kadar çalışılıyor malesef. Bir kaç gündür makat mı desem oturduğum yerde küçük bi ağrı var. Acaba otyrarak çalştığım için olablir mi ? Yada buna bağlı bi sorun yaşarmıyım? Böyle oturup kalkarken olan bişey. Yaşayan yada sebebini bilen bu tarz bişi duyan neden olduğunu bilen var mı acaba ?
NeslihanKorkmazKahraman Hilalleo bende de var canım ilginç bir şekilde ayakkabı çıkarırken bile zonklama oluyor. Pantolon giyerken, çorap giyerken acıyor yorulunca ağrıyor. Sanırım olağan bir şey. Dinlenince geçiyo gibi