Pnrmr Merhaba arkadaşlar,aranıza yeni katıldım 30. haftamdayım nasipse. Bilge hastanesinde Sevgi Damar a gidiyorum burda çok fazla rastlamadım adına aranızda giden veya bilen var mı 😊