Kuzeyinannesiii Bugün konrtolden geldim. Kilosu 3100 gr ve boyu 49 cm biraz iri bir tosun geliyor galiba 😂😍 maşallah ki doğum sonuna kadar 3500 olur dedi doktor ama bana daha fazla olur gibi geldi çünkü geçen ay 1800 idi sizin bebişler ne alemde bakalım🤗🤗
Tuubaaa Kuzeyinannesiii maşallah 😍 32+3 te kontrole gittim 2 kilo olmuştu😊 sağlıkla kucaklarımıza alma dileğiyle🎈🎈