Kuzeyinannesiii Merhaba Antalya merkezde yaşiyorum.doğumuma çok az bi zaman kaldı. Özel de mi yoksa eğitim araştırma da mi doğumumun olmasi gerektiği konusunda endişelerim var.özele verecek bütçem pek yok açıkçasi. Eğitim araştirmanın doğum konusunda ne kadar iyi olduğunu da bilemiyorum. Daha önce deneyimi olan var mi ? Normal doğum olacak inşallah bu arada. Şimdiden teşekkür ediyorum
gunes91 Kuzeyinannesiii merhaba :) kuzenim 3 yıl ara ile 2 çocuğunu da araştırmada dünyaya getirdi dr Ender Atalay bey kendisi çok memnun kalmıştı hep, şimdi hangi hastanede bilemiyorum..