Zhrcls Kizlar 37+4 haftalik hamileyim bugun kontrolum vardi gittim doktorum bebegimin kafasinin 37 haftaya uyumlu olduğunu ama vucudunun 35 haftalik oldugunu soyledi bir hafta once gittigimdede bacak boyu kisa demisti boyle bisey yasayan oldu mu bi sikinti olur mu bebegimde yada doguma kadr duzelir mi cok agladim.bugun cok üzüldüm hala.kendimi zor tutuyorum aglamamak icin esimde yanimda yok malesef zor oluyor benim.icin 😞😞😔
SelinY Zhrcls korkma canım benim doktorumda bana demişdi bebegin minyon tipli olcak çok ufak 35 cm fln dogcak dedi 37+5 normal dogum yapdım 50 cm dünyaya geldi hicde dedigi gibi deyildi şimdi 10 aylık oldu kızım masallah herseyi çok sükür fazlasıyla iyi
Seren27 Zhrcls 2 hafta onden gitmesi yada 2 hafta geriden gitmesi bi sorun teskil etmiyor diye duymustum canm ben hani kaan kocatepe var ya onun videolarnda izledim, bi bak sende videolarna istersen orada anlatiyor bu durumu
Zhrcls SelinY rabbim hayirli ve uzun ömür versin yavrularimiza canim takilmamak istiyorum ama yapamiyorum insanin kafasina takiliyor iste once hic bisey yoktu sonradan boyle bisey çıktı
SelinY Zhrcls aminnnn canım 🤲🏼 Seni çok iyi anlıyorum bende aynı senin gibiydim aglıyodum hep üzülüyordum ve bana da doğuma 2 hafda kala böyle birsey demişdi çok korkmusdum öyle olmadı rabim sağ saglim kucağına almayı nasip etsin insallah ❤️
Zhrcls SelinY amin canim insallah tekrat baska bir hastaneye gittim ve gayet normal hic bi sorun yok dedi doktor rahatladim anlamiyorum bu bakan doktorlar nasil bakiyor gercekten cok sinir bozucu bisey yani bebekde bisey yoksa bile üzüntüden olur Allah korusun
SelinY Zhrcls aynen öyle bende anlamıyorum vallah :// bak ne güzel sevindim senin adına canım sen bebegini düşün hersey güzel olur insallah ☺️
Zhrcls SelinY sagol canim valla bende bi rahatladim rabbim evlatlarimiza saglikli hayirli uzun omurler versin