Yasminella korkucak hiç bişey yok merak etme bende doktoruma korkuyorum dedim kasılırım filan dedim ama öyle değilmiş ☺️ Biraz ayıp olucak ama düğün gecesi ölüp bitmediysen bişey olmaz 😂 korkma o kadar sonuçta bak hamilesin öyle düşün 😬😬 bi de şöyle bişey var açılmalarıda aynı şekilde kontrol ediyolarmış doğumhaneye gidene kadar ebeler öyle bakıyomuş bi şekilde o elle kontrol oluyo yapıcak bişey yok kaçamıyoruz madem katlamırken en hafifini düşün 😬😬 bundan kaçsan doğum başlayınca olucak kendini ne kadar rahat bırakırsan o kadar iyi olur ☺️☺️