Aygl
24 haftalik hamileyim bi iki gündür o kadar sertki karnım özellikle yemek yedikten sonra bazen yürüyemicek kadar zorluyo zaman zaman olmustu simdiye kadar ama bu haftalarda artık olmasi sizce normalmi daha cuma günü kontrolüm vardı o gunden sonra başladı yani kontrolume 1 ay var daha bilgisi olan paylasabilirmi?