Ezgiiiiii Iyi akşamlar bugun 20+0 hafta olduk bugün tetanoz aşımı oldum bi anda karin agrim basladi belimde ağrıyor doktora ulaşmam imkansız adet sancısı çekiyorum resmen normal mi bu haftalarda ağrı bilmiyorum ilk gebeliğim ne yapacagimi şaşırdım 😔
Ezgiiiiii Ya ben anlamıyorum gaz sancısımı baska bir ağrı mı agrim hafifledi ama ara ara vuruyor bide bugün su icmedigimi farkettim oda yapiyormus ağrı 😔 hep bir korku icimde ilk oluncs boyle oluyor demekki