Hayatasuskun123 Hazır sen açmışsın postu canım kalabalık yapmadan ben de ilişeyim 😄 Henüz çok erken ben 19. haftama giricem ama belli olmaz neyin ne olacağı hazırlarım yarın bir gün karnım burnuma gelmeden. Ben arkadaşlara şu detayı da eklemek istiyorum kendi durumum adına. Benim doğum yapacağım hastane evime çoook çok yakın yürüyerek 10 dakka arabayla 2 dakka. Ve annemlerle altlı üstlü oturuyorum. Gerçekten her şeyden fazla fazla diyorlar bunlar uzaklık ihtimaline mi karşı acaba ? Aksilik olmazsa fiziksel veya bebekte normal doğum düşünüyorum. Bir tane hastane çıkışı bir pijama takımı bir de rahat elbise koysam ben yeterli olmaz mı acaba ? İhtiyaç durumunda zaten eve ulaşımım çok kolay. Gerçekten hastaneden çıkana kadar kullanılıyor mu bu kadar şey ? 🤔