Yldzlh ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde de spor yapmıştım. Daha önce fitness cardio yapmıştım bir sorun yaşamadığım için bunda da düşük tehlikem geçtikten sonra yavaş yavaş başlayayım dedim. Yoksa tecrübesiz olsam cesaret edemem :( Allah korusun tek bi hareket bebeğe zarar verebilir. Zaten şimdi de internetten izledim hamilelik sporları onlardan derleyip 20 dk ile başladım :)