ozgeoznur 28+5 im çok şükür, geceleri pek uyuyamıyorum sadece sizler nasılsınız bebislerinizin kiloları ne durumda
Kubrasemihyalman ozgeoznur Ben 28 hafta gittigmde 1000 gramdi benim belim com kotu durumda geceleri uyku yok
anapanda12 23 haftaya girdik hastanelerdeyiz.. Erken doğum riski olduğu için. Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin 🤲
Annesininnefesi Bel agrisi var bendede hemen yoruluyorumm en son 26da doktora gittim carsamba kontrolum umarim hersey yolundadirr.arada sulu akintim oluyo sizdede varmi?
eymeninannesii Kizlar ben 29+3 oldum ama bugun bebegim 4 kez ard ardina döndü sanirim biraz aci hissettim sizce normal mi sizinde oluyomu yardimci olursaniz sevinrim
anapanda12 Vefas rahim ağzı yetmezliğinden Serklaj ameliyatı oldum buna rağmen içerden 1cm açılmam olduğu için hastanedeyim ve binbir türlü duygu ile günleri geçirmeye uğraşıyorum
Vefas anapanda12 çok geçmiş olsun canım benim 🙏 Bende preaklamsi nedeniyle yatıyorum göz altındayım tansiyon yükseliyo
Ayazayaz Bende 29+3 günlüğüm felaket bir şekilde gribim hastaneyede gitmek istemiyorum ilaç verecekler die 😔 bu hastalık peşimi bırakmıyor birtürlü
Vefas Ayazayaz kesinlikle git gripten sonra tansiyon ve preeklamsi geçirdim kan idrar ver herseyime bakılsın