Yagmurerol Biraz yuruyeyim ya da ayakta kalayim vajinada dehset bi batma hissi oluyor, hatta adım atamiyorum o an. Belli bi sure sonra geciyor. Bu gece 36 hafta olucam. Bu durumu yasiyormusunuz???
nilmur00 Yagmurerol ben 25 haftalığım bende de oluyor batma aynı şey mi bilmiyorum ama çok kötü oluyor bir anda
Fatmanur1204 Yagmurerol o haftalar da bende yaşadım onu bebeğim tersti o zaman Doğum pozisyonu aldığı için agrilarin olduğunu söylemişti doktor
ebru23 Yagmurerol bendede oluyo aynisi biraz yorulim boylr kasiklarima batma oluyo dinlenince geciyo ama hala devam.ediyo yani hatta o belime bile vuruyo 36+1 deyim bende
ebru23 Selvis ya cuma gunu randevuya kadar kanama yada su gelmesse beklicem acilma olmasini tercih ederim 😁 ben dogurmak istoyorum
Fatmanur1204 Yagmurerol Him kanala inmeye çalışıyor olabilirmi ki kafasını iyice indiriyorsa o baskı yapıp ağrıtabilir yine de çok rahatsız ediyorsa doktorunuza başvurun en doğru sonucu o söyler
Sirrlfehva ebru23 bende bir gün sonra 36 olacagım ama artık dogsun istiyorum bir yandan da içim el vermiyor biraz daha dursun gelişsin diyorum karmakarışık ama vajinada batma herkeste var galiba :D