Ya yazmayacaktım ama duramadım.o nasıl bi üslup ya.
cennet_aka27.niye bu kadar abarttınız ki.hemsire olmanız herşeyi bilmeniz ve kesin yargıyla herkesi yanlış yönlendirmeniz anlamına gelmiyor.bayanın dediği gayet açık.evet benim doktorumda dinletmemişti.10.haftaya kadar dinlemeyelim demişti.tabi biz duramadık o an anlamadık neden oyle dedigini gidip başka bi hastanede dinledik.nolucak herkes dinliyo mantığıyla.ama dinlenmemesi gerektiğini çok yerden duydum.herkesin kendi bebeği.ne yapmak isterse yapar.ama siz nolucak bilmeden konuşma tavrıyla burda milleti yanlış bilgilendiremezsiniz