mucizeem hanımlar sabahdan midemde bulantı vardı,şimdide ishal var.karnımda bebek sanki taşlaşmış duruyoo.bu doğum belirtisi mi? bilen varmı yardımcı olsun😣
[silindi] mucizeem bi doktora gidin isterseniz içiniz rahat etmesi için benimde sizim gibi şikayetim vardı ama benim haftam 28+4 ihmal etmeyin bence doktor bana sancı ağrısızda olabilir dedi
Ruyam34 mucizeem üzülme canım ne güzel işte bebek kendi gidişatı ile gelecek sevin bence 39 oldum ben hala bekliyorum bir belirti olsada kendi sancılarımla ile gitsem hastaneye die ne nişan ne sancı ne ishal ne bişey hiç bişey Yok . Sevin bence
[silindi] mucizeem bende olmuştum canım serum fln takmışlardı en azından doktorunun numarası fln varsa ara