babymomm üzerini çıkarıp çatal koltuğuna oturuyosun üzerine verilen örtüyü örtüyorsun doktorun bir defa bakıp iki parmagıyla bakıyor açıklık yumusaklık varmı uygun mu diye gözünü dikip izlemiyor muayene ederken derin nefes alırsan acı ağrı hissetmezsin eşiyle birlikte olan herkes kendini kasmazsa bence acısız atlatabilir diye düşünüyorum cünkü cok zorlayıcı ve uzun süren bi islem değil maksimum bir dakika sürdü benimki ama cok heyecan yaptım ellerim titredi korktum istemsizce eve gelince biraz karnım ağrıdı sanırımstresten muayene esnasında sakin kalmaya çalıştım ve acı duymadım