Turkan38 merhaba, benimde önceden dudak üstü lekem vardı, 5 kutu sinoz bitirdim hiç bi işe yafamadı, yarar gibi oluyor sonra tekrar eskisi gibi oluyor. Şimdi 21 haftalık hamileyim, gözümün altında başladı, burnumda çil gibi koyu kahve gibi bişeyler başladı, ben 1 aydır çay ağacı yağı kullanıyorum, çok memnun kaldım, sivilce de çıkmıyor artık, ama her gece sürüyorum yatmadan, bir de haftada iki üç gün çeyrek muz, bir çay kaşığı bal bir damla limon karıştırıp maske yapıyorum cilt tonunu açıyor çok iyi geliyor tavsiye ederim, o kremlere dökmediğim para kalmadı hiç bi işe yatamıyor ben memnun kalmadım, yine sen bilirsin