Snnddhbdbdnr Evet tatliş anneler 3 günlük anne oldum minik minik bir kızım vaar Bilenler bilir biz artık 40+5 olduk doktorum 40+1 de 2 cm açıklık var rahimde yumuşama var bebek kanalda vs diye diye alalım dedi Yok dedim 5 gün daha bekledim fakat artık bebek kakasını yapar diye de korkmuyor değildim Artık 40+5 de suni sancı almaya gittik Bana ha bire serum takıyorlar ama bende tik yok ne sancı ne bişey 4 saatin sonunda 4 cm açıklık olmuş ben daha yeni sancı hissediyorum Doktorum geldi ebe geldi nst de bebeğin kalbinin yavaşladığını söylediler seni sezeryana almamız lazım dediler Neden ama ? normal istiyordum ben , hiç mi açıklık yok ? Diyorum ama nafile bebeğimi de riske atmak istemedim Neyse eşim ve eltim kapıdaydı onlara haber verdiler gelip beni ameliyathaneye hazırladılar sedyede kapıya çıktım Onları görünce Ben başladım ağlamaya suçluluk duygusu var Eşim geldi o da beni öyle görünce Sakinleştirmeye çalışıyor eli ayağına dolaşmış Ne diyeceğini bilmiyor Ameliyathaneye girdim herkes beni üzgün görünce moral vermeye çalışıyor Ay ne güzel annesin sen inş sana benzer bebeğin Korkma hersey çok güzel olacak Nasıl uyusturalım dedi Bende tabi hiç araştırma yapmamışım Bebeğimi görmek istiyorum belden dedim Erkek bir doktor vardı neden belden dedi Bilmiyorum dedim bebeğimi görmek istiyorum dedim O geç uyuşur dedi okadar Vaktimiz yok dedi Bebeğin kalbi için bi baktım burnuma bi maske takıldı gerisini hatırlamıyorum Uyandığımda hala narkoz etkisindeydim Ve kızlar ben 2 test , 3lü test , renkli ultrason hiç birini çektirmemiştim O yüzden bebeğim sağlıklı mı değil mi çok merak ediyordum 9 ay boyunca merak oldu bana Narkozın etkisinde iken bile hep sağlıklımı bebeğim sağlıklı mı demişim hatta Sağlıklı görünce dünyalar benim oldu Gelene gidene narkoZunda etkisi var tabi Bebeğim çok güzel dimi diye sorup sorup durmuşum Güzel evet çok güzel bebeğim Gamzeli kızım benimm Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın , hepinize sağlıklı evlatlar nasip eylesin inş ,,, kızlar dediğim gibi normale odaklanmayın son çare sezeryana da hazırlıklı olun bilgi sahibi olun yani Ama normal şansınız varsa da normal yapın Anne iken sağlıklı olmak çok önemli Dikişler beni ayrı acıtıyor Belim ayrı agrıyor Uzanacağım zaman Boynum sürekli tutuluyor oturarak uyuyorum Zorlu bir süreç olacak benim için fakat kızım için herseye değer Evet annişler sorularınız varsa alabilirim ?
SevgibiR Snnddhbdbdnr gözün aydın 💟 benim de öle oldu normal diye 6 sancı çektim sonra kalbi düştü bebeğin kakasini yapmış suyum yeşil geldi acil sezeryana aldılar bnde çok üzüldüm dikislerim hala geçmedi dikiş geciyo belim agriyo bitmedi bı haftayı geçti
Snnddhbdbdnr SevgibiR yaa insan normale odaklanınca birden çok kötü oluyor Ama çok şükür elimizdeler rabbim kucağımızı boş bırakmadı
SevgibiR Snnddhbdbdnr aynn acaba normal doğmaz mıydı diyorum sezeryani kabul etmesem o kadar sanci çektim
Snnddhbdbdnr Tugba2626 aslında hergün kontrole gidip kendi sancımızı beklemek daha iyi keşke bekleseydim diyorum Sezeryan olmaz dı belki