gunes91 Ays7140 hayırlısı ile inşallah.. ne kadar kaldı doğumunuza, fiyat bilgisi aldınız mı acaba ? :))
Ays7140 gunes91 çok az kaldi 38.haftayiz evet fiyat sabitleme yaptık normal yada sezaryan olmasi fiyati degistirmiyor 1 gun tek kisilik odada yatiş fiyatiyla 2450 liraya geliyor %20 indirimli hali bu ögretmenim sendika indimi uygulaniyor
Ays7140 gunes91 ayrica oda susleme fotograf falan yok bu fiyatta onlar olunca fiyat artiyor. Normal dogumda epidural istersen ekstra 1000 lira diger hastanelere gore cok cok pahali epidural
gunes91 Ays7140 bende 32. haftamdayım, doktorum Memorialdan Medicalparka geçiş yaptı, bizde doktorumuzu değiştirmek istemediğimiz için medicalparkta devam edicez randevulara daha başlamadığı için gidip bilgi alamadım teşekkür ederim..
Funda2407 Ays7140 bu arada ben de öğretmenim.sendika indirimi baya fark ettiriyor.sizin Doğum ne zaman
gunes91 Ays7140 paketler halince seçenekler var demek, ama bende en uygun rakamından olsun isterim çünkü masraflarımız her gün artıyor..
Ays7140 gunes91 aynen canim paketin icerigine gore fiyat degisiyor.Aynen oyle masraf cok olunca oda suslemesine gerek duymadim ben . Buarada muayenede 150 tl.Indirim falan olursa 96 tl ye geliyor
gunes91 Ays7140 aslında bir kaç fotoğraf olsun isiyordum doğum anında onu bi konuşabilirim :) dışardan mı geliyor napıyorlar bakalım :) memorial 180tl muane %15 indirimimiz oluyordu o zaman aynı rakama gelicek bizim için medical oh buda iyi oldu valla çok sağolun yaa üstümden bir yük kalkar gibi oldu sayenizde..
Funda2407 Ben de 38.haftamdayım .10 Nisan sezaryen için gün aldık. İnşallah sağ Salim kucağımıza alırız yavrularımızı🙏
Ays7140 Funda2407 aa meslektaşmışız benim nişanım geldi 1 gün once ama sancım yok cocukta çatıya yerlesmedigi icin beklemedeyiz normal dogum gorunuyor simdilik. Doktorunuz kim peki
Ays7140 Funda2407 Bende Ayhan beye gidiyorm aynene cok sakin bir doktor.Siz mi istediniz sezaryan olmayi yoksa zorunlu sezaryan mi oluyorsunuz
Funda2407 Ays7140 benim ilk doğumum sezaryen olduğu için bunu da sezaryen istedim. Spinal olacak kısmetse.
Funda2407 Ays7140 amin inşallah hocam.tanıştığımıza memnun oldum. Sağ Salim kucağınıza alın bebeğinizi🙏