Cantanem44 bende bügün 37+1 oldum. Kontrol vardı. Nst yaptı ultrason yapmadı. Cuma günü yapacak. 35 haftalık ken 3.850 dedi doktor 39 haftayla uyumlu çıkıyor. Banada cumaya kadar olmazsa salı sezaryen yapacak. Bende şoktayım.Gelişimini tamamlamış diyor. Bence cumaya kadar 4 dü geçer diye tahmin ediyorum