damlac canım bende öyle bişey yaşadım adetim gecikince test yaptım ama bişey çıkmadı sağlık ocağında kan testi yaptırdım aynı düşük bi sonuç çıkmıştı 28 çıktı aile hekimimiz dedi iki gün daha bekleyelim bi test daha yapalım bu kez 36 olmuştu daha gitmedim kanamam oldu hastaneye gittim kimyasal gebelikmiş dediler bir ay sonra hamile kaldım günüm geçti umursamadım çünkü benim sürekli düzensiz oluyordum kasık batmasıyla kadın hastalıkları doktoruna gittim kan testinde 600 çıktı beta hcg üç gün sonra tekrar bakalım dedi gittiğimde 2300 falan olmuştu