ebru23 Fatma4747 onu nasil yapicaz 😁😁 kiloyu aldirmak bizim elimizde mi ki 35+3de 2540 di benimkide bqkalim
Bulut74 Fatma4747 bana da iri bebek erken dogurursun demişti. 39+2 gecesi ultrasona girdim 3950 dedi. Ertesi gün 39+ 3 de doğdu 3650 di fark çıkabiliyor bazen 🤗😌
Menis21 2 haftanız var bence normal olsa olsa 4 kusur olsun ama ultrason kilosundan daha az çıkıyorlar doğumda
GulKeskin Bende 37 de 3300 du hic oyle bisey demedi doktorum.hatta Bu hafta (38de) hemen hemen ayni kiloda zaten artik kilo almasini beklemiyoruz bile dedi yani
Busraatpl Fatma4747 benimde 35+6da 2800 dü banada cok kilo alması iyi değil normali zorlar dedi de anne karnındaki cocuga diyet mi yaptırcaz bende anlamadım ki ben aman nasılsa hamileyim deyip daha fazla da yiyen biri değilim