ucmgk21 https://i.hizliresim.com/dvA927.jpg Adet günümden bir gün önce test yaptım ve bu kadar net çıktı. Son adetim de 2 gün sürmüştü. Programa göre 5 haftalık ama acaba üstüne görme dedikleri mi oldu yoksa bu kadar net çıkması normal mi?
Busra9071 Düşük yapmadan önce benimde öyleydi hatta daha iki gün vardı adetime yaptım aynı böyle çıkmıştı
ucmgk21 SecilM Btl41 Acaba mı diyerek 6 gün bekledim test yanlış mı falan diye düşünerek. Daha önce düşük yaptığım için hemen heveslenmek istemedim. Ama hala adet olmadım bugün gittim kan verdim yarın sabah öğreneceğim sonucunu inşallah
ucmgk21 Btl41 SecilM Amin inşallah çok teşekkür ederim🙏🏻 Allah isteyen herkese hayırlısı ile nasip etsin
Busra9071 ucmgk21 inşallah canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin güzel haberlerini bekliyorum haber et 🤗🙏
ebru23 ucmgk21 vala adetim 3 gun gectiginde seninkinden daha net cikmisti bi kan testi ver onaylat :) hakkinda hayirlisi ins
gdaslik ucmgk21 benim de dış gebelik geçirdiğimde adetten iki gün önce bi kadar net çıkmıştı normal yani