GozdeBabur Gözde hanım geçmiş olsun bende 5 aydır bekliyorum 4 mm den öteye gitmiyor çok moralim bozuk.İki embriyom var transfer edilemiyor.Histereskopi yapıldı mı bu çok önemli bana yapıldı herhangi bir problem bulunmadı şimdi bu ay viegra deniyoruz ve Estrofem devam günde 4 adet ağızdan iki adet fitil Estrofem,birer gün arayla 50mg’lık vıegra fitil bunun yanında rahim içine prp yapıldı bugün adetimin 12.günü yine 4 mm adetimin 6.günü de öyleydi şimdi bu cuma belli olacak.İnanın yıprandım nar suyu içtim o da fayda etmedi.Ne olacak bu halimiz bilmiyorum?