Askim38 neden hem kendinizi hemde bebeginizi riske aticaksiniz ki ? Sezeryandan niye bu kadar korkuyorsunuz ayrica ? Dikisse mesele normal dogumda da atılabilir farkli bi yerinize... ayrica agri sanci meselesinde de birinde onceden agri cekiyorsin digerindede sonradan. Bebeginden daha degerli degil. Ikiside bir dogum yontemi. Senin yerinde olsam diretmezdim.