Burcuokur oğlumun ense kalınlığı 1.4 dü sanırım ikili test temizdi detaylida kalbi sağa doğru yakın ve karaciğerinde bir damarı tıkalı demişlerdi .
Tabiki down sendromundan vs hiç bahsetmediler doğduktan sonra görmek istiyorum demişti doktor.
Oğlum doğdu ve down sendromluydu. Kabullenip tekrar hayatımıza adapte olmak çok çok zordu hele ki benim için. Bilseydim aldırır mıydım tabiki hayır. Ama en azından kendimi bu sürece hazirlardim. Oğlum şuan 4 yaşında dünyalar tatlısı . 2 kızım daha var onlar sağlıklı ama oğlumun anne demesi içimi eritiyor 🥰🥰