polyanne Gozdeninbulutu oturduğum bina asansörlü o çok sıkıntı olmaz ama bastonlarda yeni doğduğu zaman falan rahat olur mu ki kullanımı
Mervenin yagmurr48 bende aynı arabayı tercih ettim okadar araştırdımki gerçekten hiç bir fark yok ve bence o 2000 3000 tl liklerden çok daha şık görünüyor😄 900 olmuş bu arada ama yıl başından önce 1200 tl ymiş o araba
Gozdeninbulutu burhanaltintop evet yeni doğanlar için de var tam yatan pozisyonlu olanda var araştırın derim çünkü asansör yoksa çok zorlanıyorsunuz zamanlar bebek ağırlaştikca indirip çıkartmak istemezsiniz şahsen ben öyleydim
Susuem polyanne baby2go volo lx aldım araba çok rahat gerçekten ama büyük baya küçük bagajlı arabalara olmaz diye düşünüyorum bence illa travel sistem alacaksan üstündeki oturma yeriyle katlanabilecek birşey al 😊
burhanaltintop Gozdeninbulutu ben de baston istiyorum ama yeni doğana olmaz diyolar o yuzden tereddütlüyüm
Dderryaa polyanne ben dün aldım canım star baby rabbit baya gezdik baktık bu model hoşumuza gitti katlanmadı falan çok kolay pusetide baya geniş kaliteli 😉 https://www.hepsiburada.com/star-baby-travel-sistem-rabbit-bebek-arabasi-p-HBV000007EYLD?magaza=Bebegold&wt_gl=cpc.tum.universal-genel.pla&gclid=EAIaIQobChMIt7j5mZWv4QIVhPdRCh3igg2VEAQYBCABEgK4HPD_BwE