EbruIrmak ddmzngn 250 lira canım bi veriyosun bi vermiyosun ama bilgisine sonsuz güvendiğim bi doktor kime tavsiye etsem çok memnun kaldı hepsi hala her sorunda ona gider Levent Hiçyılmaz ismi
EbruIrmak kubrayucel412 Levent Hiçyılmaz canım ismi harika babacan bi doktor ne dese çıkar sonsuz güvenirim yani benim çevremdeki herkes ona gider yıllardır
Cennet_kokulum07 Merhaba kızlar bende 6.haftama girdim Allahın izniyle sağ salim kucağımıza almak nasip olur inşallah 5+5 de gittim karnımdan ultrasonla baktı doktor 4 haftalık dedi keseyi gösterdi iki hafta sonra bebeği görelim dedi inşaAllah bir sıkıntı cıkmaz cok korkuyorum bende
Sonkaya35 kubrayucel412 izmir de doğdum büyüdüm ve bir İzmirli olarak söyleyebilirim ki pişman olmayacaksın çünkü İzmir’in herşeyden önce insanları çok sıcaktır sizin adınıza sevindim . Haber veririm canım
kubrayucel412 Sonkaya35 çok teşekkür ederim aslında bizimde tercih etme sebebimiz genel olarak İzmir’in güzelliği insanlarının güzelliği ve bebeğimizin orda büyümesini istememiz 😁
elemmm__ Bende yarın tam 6 haftalık oluyorum dayanamayıp bugün gitti doktora:) kese göründü ama heyecandan hiçbirşey sormamışım onu farkettim resim bile almamışım 😂😂 aklımı başımdan aldı. Bi yolk kesesi oluşmuş alttan bakılsa kalp atışını duyarsın ama haftaya gel dedi heyecanlandım duymak istedim ama haftaya deyince tekrar üstelemedim o kadar soracağım şeyleri unuttum 😁😁😁
ScknHscvz ilaydakani hiç merak etme herşey güzel olacak biliyorum çok zor düşünmekte kendini alamıyorsun ama şöyle düşün Rabbim milyarlarca bebek veriyo seninkide onlardan biri neden kötü olsun ki neden kötülük seni bulsun ki😘😘🤲🏼🤲🏼 Dua edicem senin için
ilaydakani ScknHscvz teşekkür ederim inşallah hiç tanımadığınız birinin kalbine dokundunuz Allah razı olsun ben de sizin için dua edeceğim ...
Bilgeferhat kubrayucel412 bende aramam ceviz olsa çok nadir yerdim ama hamilelikte baya yararı olduğu için tereyağı bal muz ceviz çok tüketiyorum 😊