Sinem90 Allah yardimcin olsun cnm o dönemler benimde çok kötüydü hicbirsey fayda etmedi.Diyolardiki leblebi ye çubuk kreker ye inanirmisin boş poşeti bile midemi bulandirip beni çıldırtmaya yetiyodu.simdi bile yemem onlari iyy 36.haftamdayim hala bulanir midem kusup öğürüyorum. Bulanti zamanlarim aklima geldikçe bi daha cocuk yapmam diyorum .inan doğumdan o kadar korkmuyorum yani.Bir şekilde geciyor ama sadece dayanin bide ben köye babannemlere gitmiştim bir hafta kalmistim cok iyi gelmisti açık hava imkanin varsa gercekten iyi geliyo.