Marayyy Kızlar testim hayalet çizgi çıkıyordu kan verdim çatlatma iğnesinin 14 günü asılamam 12 günü değer yükselir mi varmı bu degerde çıkıp hamile kalan yükselen değeri
Sezenay Marayyy kalbini ferah tut güzelim aşılamanın 11.günü değerim 3.81di. Şu anda 36+3gunluk hamileyim şükürler olsun
Marayyy Sezenay aaaa umut oldunuz bana yükselme ihtimali var yani işin kötüsü çok hastayım ilaç içemiyorum kemiklerim her yerim agrıyo
Marayyy Gkhnm97 Merve6475 smls19 Cerroo Tekinnn serpil60 Sezenay https://resmim.net/preview/PtV0t1.jpeg Nasıl kızlar testim koyulaşmış sanki
Cerroo Marayyy canım yükselir insallah vakit var daha. Bende tüm adet belirtileri var ondan gitmedim bugün yarın olcam. Ve bende baya üşüttüm vücut direncimiz düştü heralde
serpil60 Değeriniz gayet iyi inşallh olumlu güzel sonuçlaralırsın . Bende aşılama yaptırdım ama ben 1 ay falan bekledim sonuç için 😃😃
Marayyy serpil60 bana düsük gibi geldi igne etkisi gibi işin kötüsü çok hastayım ne yapacağımı şaşırdım
Marayyy serpil60 yükselme şansı varmı kafam onda takılı kaldı 2 güne yaptırırım da ne yapıcam o 2 gün
Cerroo Marayyy sen daha kötü olmuşsun ama bence olumlu düşün yükselicek bak 😊 ablam da sen gibi olmustu gebeliğini öğrendiğinde.
Merve6475 Marayyy parol iç cok kötüysen en azından gecirmesede biraz hafifletir ya tam sınırda oldugu icin ne var ne yok ama 2 güne kesinleşir gerci 12. Gün de kesin diyorlarda iste senin ki sınırda oldugu icin artacakmı o önemli
Tekinnn Marayyy canım benim aşılamadan önceki tedavimde çatlatma iğnesinin 14. Günü 1.27 çıkmıştı senin biraz yüksek geldi inşallah vardır 🙏 tekrarla testini
Marayyy Tekinnn benim de 12 günü 2. Çıkmıştı şimdi 14 gün 4.50 çıktı anlamadım ya bide işin kötüsü hee yerim agrıyo tüm kemiklerim
Merve6475 Marayyy sanmıyom kuzum da Bilmiyom tabi iğnenin etkisi mi ben kullanmadım hic 2 gün daha sabret insallah olumlu olacak