Zilanoz Fatmanur66 ben 4 haftalıgım hergün midem bulanıyor kusuyorum özelikle geceleri çok kusuyorum eşimi görmek bile istemiyorum bazen 😂😂
ATC Fatmanur66 hamileliğimin başından sonuna kadar hiç belirtim olmadı canım sende benim gibi şanslısın😊
Aysegulburakdogru minnakpremses_ Ben de hiç belirti yaşamadım korkuyorum 9 haftalık ama kalp atışı duyulmadı siz kaçıncı haftada duydunuz acaba
minnakpremses_ Aysegulburakdogru korkma canım belirti olmaması kötü birşey değil ben 8 haftalıkken duymuştum kızımın kalp atışını
Hyrye Fatmanur66 8 haftadan sonra berbat bi mide bulantısı başladı ve 4 hafta sürdü Allahtan kısa sürdü kimisinin 9 ay sürüyor
Ecenazz Fatmanur66 Fatmanur66 kuzum bende 5+2 yim. Perşembe bende doktora gidicem. Benim de hiç mide bulantım falan yok. Ben 4+2 de gittiğimde keseyi gördük ama çok küçüktü. Seninkimin boyutu kaç acaba?
UFukrabia Fatmanur66 Allah bağıslasın cnm allah ın izniyle sağsalim kucagına almayı nasip etsin inşallah
Zuleyhakaan Fatmanur66 iki oğlumda da hiç midem bulanmadı. Sadece ıkıncı hamileliğimin 35. Haftasında bi iki kere kustum. Cok şukur hiç bi problem olmadı.
Askkokuluyavrum Fatmanur66 şükret şükret hic birşey olmasın insan istiyor ki hamileliği anlayayım bende öyleydim 8den sonra başladı 1.5 ay cektim eziyetini evimden kocamdan eşyalarımdan yemeklerden içeceklerden herseyden Tiksindim insAah yaşamazsın
ebru23 Fatmanur66 niye bu kadsr dert ettin ki😁😁 benim 10. haftada basladi keskr hic yasamasaydimm yani o kadar kotu oluyosun ki her gun kus kus kus bogazimdan kan grliyodu artik