annevebebek17 Kızlar merhaba araniza yeni katıldım.Daha kan testi yaptirmadim adetim 5 gun gecikti 3 kere gebelik testi yaptim ucundede silik ikinci çizgi çıktı sizce hamilemiyim.. Silik çıkması sorun olur mu korkuyorum..
Ezgib annevebebek17 canim kan ver istersen birde erken gebelik testlerinden al benimde öyle çıkmıştı gebeyim kuzum rabbim gönlüne göre versin
Sonkaya35 annevebebek17 canım benim de adetim 3 gün gecikti silik çıktı hemen kan verdim hamileymişim . Şimdi 5 haftalık olduk şükür
ilaydakani annevebebek17 hamile olabilirsiniz benim de kanda çok sonra çıktı hastalığımdan 3 gün geçtiği halde silikti kan testi için yine doktora gidin
annevebebek17 Cuma günü nasipse gidicem canım kan testi için.. Ama ışte merak uzun sure bekleyince 3 test yaptim silik cikincada internnette farkli seylerde yaziyorlar dis gebelik bilmemne bir tuhaf oldum
sdaaksu annevebebek17 internete çok bakma en net şekilde kan testi ile çıkıyor. 6 hafta dolmadan zaten kalp atışı duyulmuyor ondan sonra etrafa söyleyin demişti doktorum. Çok şükür 23. Haftalığız
annevebebek17 sdaaksu anladim canım internet hep kafamizi karıştırıyor daha önce de yapmıştım hic boyle çıkmamıştı simdi 3undede ikinci cizgi cikinca insan mutlu oluyor. Rabbim isteyen herkesin gönlüne gore versin inşallah
annevebebek17 LeylaCan canım malesef attim ben onları ama her biri digerinden daha koyu çıkmıştı baya sakladim sonra ne bilim attım
LeylaCan annevebebek17 giderek koyu cıkıyorsa beta artıyor demektir bi test daha al bak istersen tam koyu cizgi olmuş mu
annevebebek17 LeylaCan bakicam insallah canim iki gun daha bekleyeyim dedim 1hafta gecsin bakicam inşallah dahada artar
Denizroj annevebebek17 benim bi gün gecikti ikinci çizgi nerdeyse yok gibiydi hamile değilim diye çöpe attım sonra cıkardım hafif görünmeye başladı. Şu 20 haftalığım. Yaptır testini inşallah güzel haberlerini yazarsın buraya 😊
annevebebek17 Denizroj ne güzel canım insallah allah razı olsun cumayi bekliyorum sıra aldim yazarim insallah
Fatiheren_61 annevebebek17 silik olması küçük olduğunu gösterir .bende de silik çıkmıştı 1gün sonra kan verdim değerim 78 çıktı sonra bi kaç gün bekledik değerin yükselip yükselmediğine baktık.güzel bi artış olunca da keseyi gördük şükür .gözünaydın hamilesin 😊😊
annevebebek17 Fatiheren_61 amin aminn allah razi olsun canım cok sevindim senin adina insallah oleyimdir bütün belirtileri yaşıyorum çünkü😊😊