skrsln Genel anestezi en iyisi, abim eczane teknikeri yengem doğum yaptığında kendini tamamen uyut genel anestezi al demişti, doğumdan sonra odaya geldiğinde de uyanıktı yengem 45 dakika falan anca sürmüştü toplam odadan ameliyathaneye indirip odaya çıkarmaları