NrglBayar Hanımlar şeker yüklemesi sonucu 146 çıktı normali 140 mış. Yarın tekrar yükleme yapılacak. Sizde de yüksek çıkmış mıydı
Busrali5858 NrglBayar cnm bnmde 144 cikti banada 100 gr yukleme yapalim dediler ama ben istemedim diyetisyene gonderdi acaba. Aclik sekerine baktirdin mi
NrglBayar Bir de, bebeğimin kilosu 10 gün geriden geliyormuş. Doktorum bişiy yapamayacağımı genetik durumunun bu olduğunu söyledi. Başına gelen var mı
Emine1235 NrglBayar canım benim de 163 çıktı bişi anlamadım 😭 doktora mail attım ama test için tekrar gelin demediler
NrglBayar Emine1235 bana yarın tekrar gel dediler canım. İki katı şeker yüklemesi yapacaklarmış sonuç ne çıkacak merak ediyorum
Ssunal Benim ikinci saat sekerim 240 cikmisti ve gebelik sekerim oldugunu ogrendim . Diyetle sorunu cozdum bence tekrar yukleme yaptirmayin
Busrali5858 NrglBayar tabiki bu sizin karariniz kimi 2. Yuklemedrn sonra şekerde bi sıkıntı olmadığını ogreniyo ama brnim 100 gr a dayanacak gücüm yoktu