noninoni Selam kızlar Akıntı ıle beraber az kan geldı 2 gündür bugün randevum vardı ultrasonla baktı hersey ıyı dı sükür progestan 100 mg verdı kullanan vardır aranızda ıyılesme sürenız ne kadar dı tahmını?
Belinya noninoni bende progestan çok kullandım canm düzenli kullan ve uzanmaya çalış sürekli ayakta durma, geçer insallah
Saratln noninoni 10haftalıkken 2 gün sürdü 200mg kullandım ben çok azgelmesine rağmen 18 haftalığım bügün tekrar gittim 2 haftadır gelmiyor şükür ama doktorum yinede azdı devam edeceğim
Aysglgnn noninoni ben yaklaşık 3 ay kullandım içten kanama olmuştu iğnesinide olmuştum en ufak bişey bile indirip kaldırma uzan ve ayaklarını yüksekte tut geçer