Agapi00 RumisAlgn alır bebekde zamanla bende senn gibiydim hem kendime hem bebeğe alıyordum 20 kilo aldım 35 haftalığım dahada alcam sanırım öle bebeğimde kilolu değil normal maksimum 3200 doğar dedi doktor
Hfsskbr RumisAlgn bende ilk kizim da cok kilo almıştım ama gayette guzel veriliyor hemde diyet bile yapmadm. Smdi.daha dikkat ediyorum 2. Gebelik daha bilincliyim tabiiki ama moral bozanlari dinlemeyin🌸