polyanne ya ben hiç bişey hissetmiyorum desem herkes anne hisseder diyo bn hissiz miyim neyim anlamadım. Başlarda erkek hissediyodum snra eşim erkek deme ya kızsa dedi. Sonra rüyamda bebeğim doğmuş oluyo anneme babama bak gördünüz mü erkek ismini bulduk kız ismine karar veremedik kız oldu dedim rüyamda. Acaba erkek diyorum diye alındımı dedim üzüldüm snra hiç bişey hissetmemeye başladım