Aysenur27
Merhaba canım merkezde üniversite hastanesinde Eren bey- rüya hanım var cok iyiyler bir kere sıra aldın mı hep gidebiliyorsun ama özel olarak Taylan bey var aşırı iyi diye duyduk biz merkez de olmadığımız için yakımızda olan özel hastaneye gidiyoruz