Naz60 Merhaba bayanlar ♥️ Hangi hastane ve doktoru tercih ettiniz Doktorlar hakkında etraftan duyduğunuz olumsuzluklar var mı acaba ?
A_S_K Naz60 Gebze yüzyıl seher çınar hiç bir olumsuzluğunu duymadım çok ilgili güler yüzlü samimi bir bayan herşeyini anlatır sana sorularına da çok güzel cevap verir doğuma da bizzat geliyormuş zaten ek ücreti vs yok normal doğum taraftarı bir aksilik çıkmazsa ☺️
Tuba-Sahra Naz60 bende gebzedeyim iki oğlum Pendik şimdi yüzyıl oldu orda 3. Kiizm Pendik bölge hastanesi Burdaki hiçbir hastaneye ve doktora güvenmiyorum
Szekiye Mel0s Amanullah beye ikinci hamilelikte son ayda gittim ve sezeryanımı o yaptı eli inanılmaz iyi geldi hemen ayaklandım.şimdi 3. Hamilelik Konak hastanesine gidiyorum ama Doğuma Amanullah beye gitmeyi düşünüyorum
Naz60 Medical hastaya para gözüyle bakıyor kesinlikle 🤦🏼♀️ Hastane genelinde ilgi alaka temizlik özel bir hastaneye göre sıfır bence
Mel0s Szekiye aynen oyle cok iyi bindoktor hemd cok sempatik normalmi sezeryanmi belli dgil Ama rahat doktor benide rahatlatio saolsn isinde cok profesyonel saolsun bnim ilk gebeligim baska hic bindoktora gtmedim en basindan beri amanullah beye gdioruz