Nerminnil benim oğlum şuan 11 aylık ve vakkumla doğdu çünkü epidural aldım hissetmedim ıkınamadım ama şükür nefes yetmezliği falan olmadı 🙏🏻 Şimdi yine hamileyim mecbur buda normal Doğum olacak yurtdışında yaşıyorum ve burda isteğe bağlı sezeryan yapmıyorlar