Edapkdmr Gebeliğin daha çok başındayım değerim 41 hatta ama aşırı derece de karın agrım var adet sancısı gibi internette boş gebelik yazıyor daha keseyi göremedim napıcam bilmiyorum böyle bişey yaşıyan var mı
sezinko bendede şiddetli bir karın ağrısı var gece uykumdan uyandıracak kadar çok kızlar 6 haftalık böyle olması normalmi ?