Lala4e4ka canım benimde en başından beri rahatsız edecek miktarda akıntım vardı. Doktorum normal dedi ve eger istersen doguma yaklaşınca fitil kullanmamı tavsiye etti. 30. Haftadamda 2 kere fitil kullandım ve şuan çok şükür bişey kalmadı. Tabi 30. Haftaya kadar gerek misafirlikte gerekse normal hayatta baya sıkıntı yaşadım 🙈