Yldzlh https://www.e-minico.com/patiko-babysun-buyuyen-besik-60-165-ozel-baslikli-beyaz-u-64179.html Kızwlr bu beşik aklıma çok yattı kullanan ve ya gören inceleyen varmı? https://www.hepsiburada.com/madre-nino-mn-270-prime-2-cekmeceli-ahsap-bebek-besigi-p-HBV00000GB4OW?magaza=bsexpress&wt_gl=cpc.nelk.6809.abo-hero-sku-pla&gclid=Cj0KCQjw7YblBRDFARIsAKkK-dIo3eoFOrgocJy_oPXVAiEFPs3IsUVHqmNMDkBZYvt7uc44s_nlQ14aAjuREALw_wcB bir de bu beşik düşüncelerinizi ve tecrubelerinizi bekliyorum 😘 🎈🎈🎈
Merib Yldzlh buna benzer bir beşik aldım yarın gelecek içinde eşyaları örtüsü koruyucuları yatağı cıbınlık kurulum 900 lira birde 4 çekmeceli ben begendım kullanışlı
EbruIrmak Yldzlh ben ilk linktekine bayıldım hem güzel hem kullanışlı gözüküyo büyümüş hali falan baya iyi
23Zumra Yldzlh hayir biz silver cross diye bi markadan aldik benziyor baya yanlari cikiyor ileride yatak gibi kulanabiliriz bizimde bugun kargo geldi henuz kurulmadi
d190516 Yldzlh hangisini diye bi olay yok ki iskeleti geliyo beşiğin diğeri görsel amaçlı tabi koltuk olarakta kullanılabiliyo ☺️
d190516 BaharSefvan içi boş tabiki yatağıyla birlikte o fiyata vermeleri mümkün değil 🙅♀️ ki biz daha uyguna aldık 280 liraya 306 lira olmuş şimdi
d190516 Yldzlh ay ben ilkine hiç dikkat etmedim 😂hepsi buradadan aldık biz 280 di biz alırken zam gelmiş 😂
d190516 BaharSefvan benim kayınpederimin yorgancı bi arkadaşı var ona yaptırıcaz yatağını yorganını 😊
Yldzlh d190516 olsun buna da şükür 😁 birde acaba ne 2 yaşına kadar korumalı mı kullanır ne zaman ön paneli çıkarırsınız.. Uzun süre kullanmak istiyorum