o6__8o 19 hafta olduk bugun ilk defa gozumle gordum hareket ettigini. Sabirsizlikla bekliyodum . şukurler olsun:)) .siz ne zaman hissettiniz anneler
Hulyarsln o6__8o ikinci gebelik benimki 17 de hissettim,şimdi 21+2 coşuyoruz içerde çok şükür 🥰 birde çok araları var ilk gebelik ile o yüzden sanki ilk gibi heyecanlı oluyor maşallah 🧿 bebişlerimize 🤲
Zmrtbdk o6__8o Gözünüz aydın.Ben de 19. haftadamda hissettim.Günden güne hem sıklaşıyor hem de daha belirgin hissediyorsunuz.Gebelikte en sevdiğim şey bu oldu,çok güzel bir his.
o6__8o Hulyarsln evet ya insan binlercekez şukrediyor resmen .icimizde minik bi mucize. Allah m saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah :))
o6__8o Zmrtbdk evet .ben ilk hissedince cok mutlu oldum gozlerm doldu hemen :)) Allah m saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah. Daha cok hareket etsin .cok sevdim bende bunu :D
o6__8o Tugba11 uzandim .karnimi izlemeye basladim. Sabah kahvaltidan sonra . gobek deligimden4 parmak asagida. Bi anda inip kalkmaya basladi dönüyodu sanirsam. Bi sure o sekilde surekli hareketliydi :))
o6__8o Filiizz evet bende okuyodum .bakiyodum. İlk gebeliklerde gec hissediliyor 20 - 22 ye kadar bekleyin diye yaziyodu. Ama bugun tesaduf hissettim :) insallah sende kisa zamanda hissedersin