Berenannesiceren kesinlikle seni etki altında bırakmak istemem bu kadar kafana takılıyorsa mutlaka doktoruna danış. Ama ben de 27+3 deyim. İnanılmaz hareketli. Bazen gece uykumdan uyandırıyor. Bi tekmesiyle çığlığı basmışlığım var. Yaklaşık on gün önce randevuda bu durumu doktoruma anlattım. Böyle olmasını ben daha çok isterim dedi. Gayet memnundu bu durumdan. Zaten ultrasonda da çok hareketliydi. Bir sorun olduğunu sanmıyorum ama doktoruna danışmakta fayda var tabiiki☺️